1. Válaszd ki a terméket
Legyen szó hagyományos vagy elektromos kerékpárról, Gepida vagy Topeak kiegészítőről, nálunk könnyen megtalálod a számodra ideális terméket.
Elakadtál? Tanácsra van szükséged? Vagy csak nem tudsz választani?
Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal weboldalunk Chat funkciója segítségével, vagy keress minket e-mailben support@gepida.hu vagy telefonon +36 1 9988 220.
(Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek 9:00 - 16:30; Szombat - Vasárnap Zárva, üzenet hagyás)
2. Válassz méretet és színt
Mindenkinek megvan a saját stílusa. Legyen hozzád illő a kerékpár és a kiegészítő is. Amennyiben nem tudod, hogy melyik a hozzád való méret, akkor kattints a "Melyik az én méretem" szövegre, ahol látható, hogy melyik magassághoz, melyik az ideális vázméret.
3. Tedd be a kosárba
Megszületett a döntés és megrendelnéd a kerékpárt, kiegészítőt? Kattints a narancs színű „Kosárba” ikonra a termék adatlapján!
Nincs készleten esetén, kérhetsz email-es értesítést
4. Kattints a fizetés gombra vagy folytasd a vásárlást
A KOSÁR oldalon még van lehetőséged megfelelő kiegészítőt is választani a kerékpárhoz, továbbá a mennyiséget is módosíthatod. A vásárlás folytatásához kattints a „Vásárlás folytatása” szövegre, vagy a „Fizetés” gombra, ha minden szükséges terméket már betettél a kosaradba.
5. Jelentkezz be a fiókodba, ha még nem regisztráltál korábban
Amennyiben még nem rendelkezel Gepida fiókkal, ezt pár kattintással könnyen létrehozhatod, ha a regisztrációs linkre kattintasz.
6. Add meg a vásárlói adataidat és válaszd ki a szállítási módot
- Amennyiben a kosaradba kerékpárt is betettél, kérjük válaszd a számodra ideális távolságban levő vagy ismert átvevő pontot. Itt partnereink már az összeszerelt, beállított és üzembe helyezett kerékpárral fognak várni Téged.
- Ha kosaradban csak kiegészítőt raktál, ebben az esetben add meg a szállítási címedet (pl.: lakás, munkahely)
7. Válaszd ki a fizetési módot
Fizetési lehetőségekről az alábbi oldalon tudsz részletesen tájékozódni: gepida.hu/hu/informacio/fizetesi-modok
8. Kattints a „Rendelés elküldése” gombra, előtte ismerd meg webshopunk Általános Szerződési Feltételeit és Adatkezelési Tájékoztatónkat.
A rendelésed feldolgozásáról a megadott e-mail címen tájékoztatunk. Amennyiben pár percen belül nem érkezik meg a rendelés visszaigazolásról szóló e-mail, ellenőrizd a levélszemét mappában. Amennyiben 30 percen belül sem érkezik meg, továbbá bármilyen kérdésed lenne, lépjél velünk kapcsolatba a support@gepida.hu e-mail címen.
Fizetési módok | Válaszd a számodra ideális fizetési módot |
Szállítási módok | Kerékpár esetén Gepida szaküzletünkbe, kiegészítő esetén pl.: otthoni, munkahelyi címre |
Kerékpár-üzembe helyezés | Rendeld meg online és az összeszerelést, beállítást mi intézzük helyetted! |
Elállás / termék visszaküldés | A felmerült problémával kapcsolatban keress minket bizalommal |