Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási útmutató

1. Válaszd ki a keresett termék főkategóriáját a vízszintes menüsávból

Legyen szó hagyományos vagy elektromos kerékpárról, Gepida vagy Topeak kiegészítőről, nálunk könnyen megtalálod a számodra ideális terméket.

2. Válaszd ki a keresett termék alkategóriáját

3. A bal oldali szűrők segítségével tudod szűkíteni a találati listát.

Elakadtál? Tanácsra van szükséged? Vagy csak nem tudsz választani?

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal weboldalunk Chat funkciója segítségével, vagy keress minket e-mailben support@gepida.hu vagy telefonon +36 1 9988 220.
(Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek 9:00 - 16:30; Szombat - Vasárnap Zárva, üzenet hagyás)

4. Válassz méretet és akkumulátort

A kerékpárok és kiegészítők esetén is tudsz választani a különböző színek és méretek közül.
Mindenkinek megvan a saját stílusa. Legyen hozzád illő a kerékpár és a kiegészítő is.

5. Tedd be a kosárba

Megszületett a döntés és megrendelnéd a kerékpárt, kiegészítőt? Kattints a „Kosárba” gombra a termék adatlapján!

Nincs készleten esetén, kérhetsz email-es értesítést

6. Kattints a tovább a pénztárba gombra vagy folytasd a vásárlást

7. Jelentkezz be vagy add meg a vásárlói adataidat és kattints a Tovább a szállításimódokhoz gombra

8. Válaszd ki a szállítási módot majd kattints a Tovább a fizetésimódokhoz gombra

  • Amennyiben a kosaradba kerékpárt is betettél, kérjük válaszd a számodra ideális távolságban levő vagy ismert átvevő pontot. Itt partnereink már az összeszerelt, beállított és üzembe helyezett kerékpárral fognak várni Téged.
  • Ha kosaradban csak kiegészítőt raktál, ebben az esetben add meg a szállítási címedet (pl.: lakás, munkahely)

9. Válaszd ki a fizetési módot

Fizetési lehetőségekről a Fizetési módok oldalon tudsz részletesen tájékozódni.

10. Kattints a „Megrendelem” gombra, előtte ismerd meg webshopunk Általános Szerződési Feltételeit és Adatkezelési Tájékoztatónkat.

A rendelésed feldolgozásáról a megadott e-mail címen tájékoztatunk. Amennyiben pár percen belül nem érkezik meg a rendelés visszaigazolásról szóló e-mail, ellenőrizd a levélszemét mappában. Amennyiben 30 percen belül sem érkezik meg, továbbá bármilyen kérdésed lenne, lépjél velünk kapcsolatba a support@gepida.hu e-mail címen.


  • Fizetési módok: Válaszd a számodra ideális fizetési módot
  • Szállítási módok: Kerékpár esetén Gepida szaküzletünkbe, kiegészítő esetén pl.: otthoni, munkahelyi címre
  • Kerékpár-üzembe helyezés: Rendeld meg online és az összeszerelést, beállítást mi intézzük helyetted!
  • Elállás / termék visszaküldés: A felmerült problémával kapcsolatban keress minket bizalommal
Az oldal tetejére